Tuesday, April 21, 2009

Post-It Notes - Freebie ! / Notes Post-It - Gratuit !

♥♥♥ Good evening all. It has been a very grey day here in Montréal... rain, rain, rain. I don't mind rain if it's at night lol. In downtown Montréal today, we had difficulty seeing the top of the high rise buildings :( that's how cloudy it was. On another hand they are forecasting a great weekend with summer temperatures :) Can't wait for that actually (if it's true cause everyone knows that forecasts are rarely right lol)... let's cross our fingers and see... Tonight's freebie are Post-It Notes in all kind of colors. I'm sure you can find one that will fit perfectly on whatever project you are working on. I love Post-It Notes (I have always loved them...). Enjoy ! Have a great evening and a very nice night and see you soon. Oh yeah... thank you for answering my poll questions ;) ♥♥♥ Bonsoir à tous. Il a fait très gris sur Montréal aujourd'hui et de la pluie, pluie, pluie. Ça ne me dérange pas qu'il pleuve, mais la nuit uniquement lol. Dans le centre-ville de Montréal aujourd'hui, on avait de la difficulté à voir le haut des gratte-ciel :( D'un autre côté, ils nous annoncent un superbe weekend avec des températures estivales :) J'ai très hâte (ça c'est si c'est vrai car tout le monde sait que les prévisions sont souvent fausses lol)... on va se croiser les doigts et voir... Le freebie de ce soir sont des Notes Post-It dans toutes sortes de couleurs. Je suis certaine que vous trouverez celle qui saura agrémenter le projet sur lequel vous travaillez. J'adore les Notes Post-It (et je les ai toujours aimées...).Régalez-vous ! Je vous souhaite une très belle soirée et une bonne nuit et je vous revoie bientôt. Ah oui... merci d'avoir répondu à mon sondage et si vous ne l'avez pas fait, il est encore temps ;)
Love always, Karm.

No comments:

Post a Comment