Monday, March 30, 2009

My Precious Paper Letter - Freebie !

♥♥♥Good evening ladies and gents (lol). Rainy day today here in Montreal (depressing). After the lovely Saturday we had last weekend, I guess God decided it was enough lol. Oh well, the hot Summer days are ahead of us, we just need to be patient ;) Tonight's freebie is a pink paper letter. It reminds me when I was a teen, with no computer or Internet. I had penpals all over the world and I used to chose my paper letter very carefully (with a little of my mom's perfume sprinkled on it when the letter was sent to, well, a potential prospect? lol). Needless to say that I have a passion for paper letters. Everytime I go somewhere and see some special paper letter, I have to buy it (all the time). Anyhow, enjoy my freebie and feel free to sparkle a little of your favorite perfume on it! ♥♥♥ Bonsoir mesdames, bonsoir messieurs (lol). Une journée pluvieuse sur Montréal aujourd'hui (très déprimant). Après la superbe journée de samedi, j'imagine que Dieu a décidé que c'était assez lol. Quand même, les jours d'été sont devant nous, il suffit simplement d'être patients un peu ;) Ce soir, je vous offre du papier à lettre rose. Il me rappelle quand j'étais adolescente et que, sans ordinateur ni internet, j'avais des correspondants partout dans le monde. Je choisissais vraiment méticuleusement mon papier à lettre (et je le parfumais d'une goutte ou deux du parfum de ma mère quand il était adressé à un futur amoureux lol). Pas besoin de dire que je voue un véritable culte aux papiers à lettre. Je ne peux jamais m'empêcher d'acheter celui que je trouve beau ou spécial et je les trouve tous beaux. J'espère que vous aimerez mon freebie et ne vous gênez pas pour y mettre quelques gouttes de votre parfum préféré!
Love always, Karm.
http://www.4shared.com/file/95878729/c9ef0cc8/Red_Karminaa_My_Precious_Paper_Letter.html

No comments:

Post a Comment