Saturday, May 9, 2009

Maman Je T'aime - Freebie ! Gratuit !


♥♥♥
To all of you, marvelous and magnificient women, I would like to offer you my "Maman Je t'aime" kit.

This world would not be what it is without your continuous, daily presence
In all spheres of this universe
I am so proud of you

You mean so much and you give so much
You care, you understand, you listen, you love
You are strong, yet very fragile
I will always have you in high esteem

I trust that one day, every woman, in every country
Will be respected and loved
I dream that one day, every man and every child
Will say to you: "I Love You"

♥♥♥

À vous toutes, femmes merveilleuses et magnifiques, je désire offrir mon kit "Maman je t'aime".

Ce monde ne serait pas ce qu'il est sans votre présence quotidienne et soutenue
Dans toutes les sphères de cet univers
Je suis si fière de vous

Vous êtes tout et vous donnez tout
Vous prenez soin, vous comprenez, vous écoutez, vous aimez
Vous êtes fortes, mais encore fragiles
Je vous tiendrai toujours en grande estime

J'espère qu'un jour, chaque femme de chaque pays
Sera respectée et aimée
Je rêve qu'un jour, chaque homme et chaque enfant
Vous disent : "Je t'aime"

Love always, Karm.

No comments:

Post a Comment