Tuesday, May 19, 2009

Wallpapered Hearts - Freebie ! / Coeurs en papier peint - Gratuit !

♥♥♥ Good evening my friends. Last weekend was a four-day weekend for me. Monday was a statutory holiday and Friday, well, I decided I was going to take a day off (to plant flowers lol). Well, let me tell you, I was sooooo busy at work today that I almost felt I shouldn't have taken a four-day weekend (noticed I did say: ALMOST lol). I had quite a few emails, phone messages and the day just went by so quickly. And tonight, well, I'm tired lol. So I won't be write much as I feel drained. Tonight's freebie is a collection of "wallpapered hearts" all in pastel colours. I think the possibilities are quite interesting and if you agree, please let me know. That's it, that's all for tonight my friends. Goodnight ! ♥♥♥ Bonsoir mes amis. Le weekend dernier, j'avais 4 jours de congé. Lundi était un congé férié et j'avais décidé de prendre vendredi de congé (pour planter des fleurs lol). Mais aujourd'hui, j'ai été siiiiiii occupée que j'ai presque regretté d'avoir pris une journée de plus (remarquez bien que j'ai dit PRESQUE lol). J'avais tout plein de emails et de messages téléphoniques et la journée a passé super vite. Et ce soir, voilà, je suis fatiguée lol. Je n'écrirai pas trop ce soir, je suis vidée. Le freebie de ce soir est une collection de "coeurs en papier peint" dans les tons de pastel. Je crois que ces coeurs offrent plusieurs possibilités intéressantes et si vous êtes d'accord, laissez-moi le savoir. Pour ce soir, c'est tout. Bonne nuit !
Love always, Karm.

1 comment:

  1. Thank you so much for this Freebie. I want to let you know that I posted a link to your blog in Creative Busy Hands Scrapbook Freebies Search List, under the Elements or Papers post on May. 20, 2009. Thanks again.

    ReplyDelete